Відео про бренд
(54 сек.)
0
Повернення, гарантія
Прокрутити вниз

Як скасувати замовлення?

Опис

  • Для скасування замовлення зверніться в службу підтримки клієнтів, зателефонувавши за номером: +380 500 229 444;
  • Ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 календарних днів після його покупки.
  • Поверненню підлягає товар, що зберіг свій первісний вигляд, фабричні ярлики, пломби і оригінальну упаковку.

Як повернути або обміняти товар?

Процедура повернення товару передбачає наявність:

  • товару з фабричними ярликами і бирками в його оригінальній упаковці;
  • чека та гарантійного талона на товар, що повертається.

Повернення замовлень, доставлених кур'єрською службою «Нова Пошта»:

  • Здійснити відправку повернення на склад кур'єрської служби «Нова Пошта». Всі дані для заповнення декларації можна уточнити у менеджера інтернет-магазину;

Для повернення коштів необхідно відправити:

  • товар в його оригінальній упаковці;
  • копію чека на товар, що повертається;
  • заява на повернення-обмін товару.

Зверніть увагу!

  • Повернення грошових коштів здійснюється після отримання товару протягом 7 робочих днів;
  • Повернення грошових коштів здійснюється готівкою нашим кур'єром або на банківську карту, якою здійснювалась оплата товару;
  • Перед поверненням товару потрібно впевнитися в тому, що він має товарний вигляд, пломби, ярлики, захисні плівки;
  • Адміністрація магазину залишає за собою право провести незалежну експертизу, витрати по якій буде нести сторона, визнана винною;
  • Ознайомтеся з товарами, які не підлягають обміну та поверненню відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

В який термін будуть повернуті гроші?

Грошові кошти будуть повернені протягом 5-7 робочих днів, після отримання товару на склад інтернет-магазину.

Хто оплачує вартість пересилки повернення товару?

Якщо повернення товару відбувається з вини інтернет-магазину pierrecardin.com.ua, транспортні витрати на пересилання товару оплачуються нами. Якщо ж повернення здійснюється виключно з ініціативи нашого клієнта, транспортні витрати оплачуються клієнтом.

Обмін і повернення відбувається протягом 14 днів. З якого моменту починається звіт?

У вас є 14 днів з моменту отримання посилки для того, щоб здійснити повернення назад в магазин. Момент отримання посилки - дата, коли ви фактично забрали товар з поштового відділення.