Обмін і повернення
Опис
Поверненню підлягає товар, що зберіг свій первісний вигляд, фабричні ярлики, пломби і оригінальну упаковку.
Процедура повернення товару передбачає наявність:
- товару з фабричними ярликами і бирками в його оригінальній упаковці;
- чека та гарантійного талона на товар, що повертається.
Для повернення необхідно:
- Звернутися до служби підтримки клієнтів, зателефонувавши за номером: +380 500 229 444
- Здійснити відправку повернення кур'єрською доставкою «Нова Пошта». Всі дані по поверненню можна уточнити у менеджера інтернет-магазину;
Повернення замовлень, доставлених кур'єрською службою «Нова Пошта»
Для повернення коштів необхідно відправити:
- товар з усіма фабричними ярликами і бирками в його оригінальній упаковці;
- копію чека та гарантійний талон на товар, що повертається.
Зверніть увагу!
- Повернення грошових коштів здійснюється після отримання товару протягом 7 робочих днів;
- Перед поверненням товару потрібно впевнитися в тому, що він має товарний вигляд, пломби, ярлики, захисні плівки;
- Адміністрація магазину залишає за собою право провести незалежну експертизу, витрати по якій буде нести сторона, визнана винною;
- Ознайомтеся з товарами, які не підлягають обміну та поверненню відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».