Відео про бренд
(54 сек.)
0

Від речовізму до усвідомленості

лютого 18, 2022
От вещизма к осознанности

Чоловічі шорти: як виглядати стильно та доречно у будь-якій ситуації

Затяжна епідемія коронавірусу позначилася на всіх сферах нашого життя, і поки що ніхто не знає, коли це закінчиться. Мабуть, фешн-індустрія виявилася серед найбільш постраждалих, оскільки модний одяг та предмети розкоші не є речами першої потреби. Купівельна спроможність населення впала, виробники одягу зазнали значних збитків – провідні бренди заявляють про зниження доходів на 20-50% порівняно з 2018 роком. Багато хто, особливо невеликі сімейні компанії, вибули назавжди. Інші, щоб вижити у складний час, змушені кардинально змінювати стратегію ведення бізнесу.

Світ у стані паузи – переоцінка цінностей

Вимушена ізоляція вносить свої корективи у звичний спосіб життя. Люди, зачинені в замкнених просторах, позбавлені можливості вільно пересуватися, виявилися не готові до цього. 2019-й став для всіх сильним стресом, оскільки вимагав у найкоротші терміни пристосуватися до нової реальності. Закриття магазинів та кафе ставить під загрозу сам факт існування такого бізнесу.

Тим не менш, ситуація з коронавірусом не настільки однозначно погана, як це здається на перший погляд. Її можна і варто розглядати як свого роду тест на виживання, гнучкість та вміння швидко пристосовуватися до нових реалій. Історія знає безліч прикладів, коли глобальні потрясіння, наприклад війни, давали потужний стимул для розвитку індустрії. Один із таких показових випадків – історія виникнення бренду Pierre Cardin.

Творчі люди – це не лише тонка душевна організація, химерність та відстороненість від реальності. Зараз ми бачимо, що багата фантазія у поєднанні з талантами бізнесмена здатні дати несподівані результати. Закриття бутиків та обмеження на проведення модних показів активно виводять фешн-індустрію в онлайн – віртуальні колекції одягу та аксесуарів, масове зростання продажів онлайн, активне застосування цифрових технологій.

Фокус уваги

Змінюється саме ставлення до одягу та стилю. Відходить у минуле «швидка мода», коли колекції змінювали одна одну, як картинки в калейдоскопі, а дизайнери закликали оновлювати гардероб щосезону. Відбувається явний зсув на користь стабільності, на перше місце дедалі частіше виходить безпека та усвідомлене споживання, екологічність виробництва.

На обкладинках модних журналів з'являються не топ-моделі, а герої нашого часу, особливо медики. Подекуди це продиктовано неможливістю повноцінної роботи у зв'язці дизайнер-модель-фотограф, а частково – специфікою ситуації. «Ми не маємо права поміщати в такий час на обкладинку моделей. Ці фото – данина поваги героям, тим, хто постійно веде боротьбу», – кажуть редактори фешн-видань, наприклад Grazia та Vanity Fair.

Багато модних брендів перепрофілюють свої виробництва для виготовлення продукції, найбільш затребуваної в сьогоднішній ситуації. Dior, Guerlain, Givenchy починають випуск санітайзерів, щоб підтримати медичну промисловість. Armani, Prada, Burberry оголосили про початок виробництва у промислових кількостях медичних масок, лікарської уніформи та хірургічних костюмів. Усі, хто має можливість, роблять свій внесок у боротьбу з інфекцією – це один із проявів громадянської свідомості. Проте проблема збереження робочих місць та заробітної плати працівникам зараз стоїть як ніколи гостро.

Зручність та екологічність

Виробництво одягу – один із найсерйозніших факторів негативного впливу на екологію планети. Викиди парникових газів в атмосферу, отруйні стічні води, збільшення кількості сміттєзвалищ – все це змушує розглядати перехід на більш екологічні технології та матеріали. Останнім часом дедалі актуальнішим стає поняття «стійкості» виробництва:

  1. безвідходність;

  2. замкнений цикл;

  3. використання джерел поновлюваної енергії.

Багато провідних брендів заявляють про припинення використання натурального хутра та шкіри при створенні своїх колекцій, оптимізацію модельного ряду, розумне використання залишків тканин.

Не менші зміни відбуваються і зі стилем одягу, і підходом до розмірів гардеробу. Пішовши на самоізоляцію, ми виявили, що можна обходитися набагато меншою кількістю речей, і, на думку експертів, ця тенденція збережеться і після виходу світу з карантину. Кежуал та спортивний стиль завжди були затребувані у світі чоловічої моди, а з виходом на дистанційку вийшли на пік популярності – насамперед завдяки зручності та відсутності формальності.

Pierre Cardin – мода «поза часом»

В умовах усвідомленого споживання все більшим попитом починають користуватися добротні, «позачасні» речі, пошиті з якісних матеріалів і здатні прослужити не один сезон. Віджили своє кричущі логотипи, велика кількість яскравих аксесуарів, спеціально підкреслена дорожнеча. Виразно проглядається поступове повернення до стриманої благородної класики. У тренді капсульний гардероб – оптимальний набір речей та аксесуарів, які ідеально комбінуються один з одним, дозволяючи створювати велику кількість образів.

У цьому відношенні Pierre Cardin уособлює острівець стабільності серед мінливих течій моди. Одяг цього бренду – це завжди найвища якість, річ не на один сезон. Ідеальне почуття стилю, увага до деталей у поєднанні зі світовою популярністю торгової марки та величезний вибір виробленої продукції говорять самі за себе. Інтернет-шопінг від Pierre Cardin організований таким чином, щоб забезпечити покупцеві максимальний комфорт для покупок. Великий асортимент одягу та аксесуарів, ретельно структурований каталог та допомога кваліфікованих консультантів дозволяють швидко і без зайвих витрат часу та нервів скласти універсальний гардероб, що включає одяг на всі випадки життя. А розмірна сітка дає можливість підібрати одяг на будь-яку, навіть нестандартну, фігуру.

Pierre Cardin – більше ніж просто мода.

Повернутися назад

вас може
зацікавити